مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-04اجتماعي

حل آلودگی دریای خزر، نیازمند همکاری مشترک پنج کشور حاشیه


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی دریای خزر گفت: راهکاری که برای این دریاچه بسته وجود دارد در وهله اول همکاری مشترک پنج کشور حاشیه دریای خزر است که در برنامه اصلی دیپلماسی محیط زیستی سازمان قرار گرفته است.

- ایسنا/خوزستان معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی دریای خزر گفت: راهکاری که برای این دریاچه بسته وجود دارد در وهله اول همکاری مشترک پنج کشور حاشیه دریای خزر است که در برنامه اصلی دیپلماسی محیط زیستی سازمان قرار گرفته است.

مجتبی ذوالجودی در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه بازدید از تالاب هورالعظیم در خصوص آلودگی های دریای خزر اظهار کرد: آلودگی های موجود در دریای خزر به ویژه آلودگی های نفتی، شرایط سخت و بحرانی ایجاد کرده است.

راهکاری که برای این دریاچه بسته وجود دارد در وهله اول همکاری مشترک پنج کشور حاشیه دریای خزر است که در برنامه اصلی دیپلماسی محیط زیستی سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در سفر هفته گذشته که رییس سازمان حفاظت محیط زیست به ژنو، بعد از سال ها توانستند به توافق مناسبی برای مدیریت شرایط محیط زیستی و همکاری بین کشورها برسند تا دریای خزر بهتر مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل آلودگی دریای خزر، نیازمند همکاری مشترک پنج کشور حاشیه

حل آلودگی دریای خزر، نیازمند همکاری مشترک پنج کشور حاشیه