مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:122023-10-05سياسي

توسعه روابط گردشگری براساس ظرفیت ها در اولویت اکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، خسرو ناظری امروز 13 مهرماه 1402 در پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل گفت: توسعه روابط گردشگری براساس طرفیت های موجود در بین کشورهای عضو در اولویت سازمان اکو قرار دارد و نشست پنجم در اردبیل برای همین موضوع تلاش می کند.

دبیرکل اکو افزود: خرسندی خود را از حضور در اردبیل و در پنجمین نشست وزرای گردشگری اکو ابراز می کنم و امیدوارم این نشست علاوه بر اهداف خود در معرفی ظرفیت های اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو موثر باشد.

او تاکید کرد: اردبیل نقش کلیدی در تاریخ منطقه و در فرهنگ کشورهای عضو دارد و به عنوان یک شهر تاثیرگذار با تاریخ غنی فرصتی را برای توسعه تعاملات منطقه ای ایجاد می کند.

ناظری با اشاره به برنامه ریزی سازمان برای توسعه بیشتر گردشگری در سال های آینده، ادامه داد: قبل از شیوع ویروس کرونا اکو آمار قابل توجهی در حوزه گردشگری داشت و 87 میلیون گردشگر سالانه از کشورهای منطقه بازدید می کردند که این آمار بعد از کرونا کاهش پیدا کرد و در سال های اخیر دوباره آمار گردشگران در حال رشد است که امیدواریم بیانیه اردبیل بتواند به توسعه هرچه بیشتر کمک کند.

دبیرکل اکو اضافه کرد: اکو بخاطر زیبایی طبیعت و آثار فرهنگی موجود که بیشتر آنها به جاده تاریخی ابریشم مربوط است در دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط گردشگری براساس ظرفیت ها در اولویت اکو

توسعه روابط گردشگری براساس ظرفیت ها در اولویت اکو