مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:362023-09-27حوادث

رمزگشایی از 21 فقره سرقت در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل از ساختمان های در حال ساخت در محدوده جنوب شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر هنگام گشت زنی شبانه در محدوده خیابان فرهنگ 3 مرد جوان را در حال سرقت از یک ساختمان در حال ساخت مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان با مشاهده خودرو پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با سرعت عمل ماموران انتظامی 2 نفر از آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 21 فقره سرقت تأسیسات و لوازم بنایی از ساختمان های در حال ساخت در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست متواری این 2 متهم، از شهروندان خواست؛ هنگام احداث بنا ضمن گماردن نگهبان، وسایل و ابزار آلات ساختمانی خود را در محل مناسب نگهداری و از رها کردن وسایل در اطراف ساختمان خودداری کنند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 21 فقره سرقت در مشهد

رمزگشایی از 21 فقره سرقت در مشهد