مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-11فناوري

گلایه از مشکلات ارتباطی در بخش گافر و پارامونت بشاگرد


نبود اینترنت و اختلال ارتباطی در آنتن دهی و حتی ارسال پیامک در برخی از روستاهای بخش گافر و پارامونت شهرستان بشاگرد باعث گلایه بسیاری از مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، چند هفته ای است که مطالبه گران و عموم مردم منطقه گافر و پارامون در شهرستان بشاگرد از وضعیت ارتباطی این منطقه بشدت گلایه مند هستند.

آنان می گویند: نبود اینترنت و اختلال ارتباطی در آنتن دهی و حتی ارسال پیامک در برخی از روستاهای بخش گافر و پارامونت شهرستان بشاگرد آنان را کلافه کرده است.

علی محمدپناه از فعالان اجتماعی این منطقه در این باره می گوید: با وجود پیگیری مردمی اختلال مخابراتی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در روستاهای دور دست بخش گافر و پارامونت از جمله زمین حسن، دگنویر و گردیوالان به شکلی است که مردم امکان بهره گیری از این وسیله مهم ارتباطی را ندارند و این اختلال در حدی است که پیامک های مردم یک روز بعد به مقصد می رسد.

با وجود نیاز مبرم و لحظه ای جامعه به اینترنت و ارتباط و شبکه ارتباطی اما دستگاههای مسؤول در این زمینه از جمله اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان نسبت به مسائل و مشکلات ارتباطی و قطع موردی شبکه های فیبرنوری و افت کیفیت خدمات ارتباطی، عملا پاسخ مناسبی ارائه نمی کند و اطلاع رسانی مستمری در این باره که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از مشکلات ارتباطی در بخش گافر و پارامونت بشاگرد

گلایه از مشکلات ارتباطی در بخش گافر و پارامونت بشاگرد