مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:132023-10-02اقتصادي

در معدن طلای اندریان چه می گذرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نتیجه پیگیریهای متعدد، انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت معدنکاری طلای اندریان و یک موسسه حفاظتی برای جلوگیری از تضییع منابع معدنی در محدوده اندریان و آستارکان انجام شد.

وی ادامه داد: با انعقاد قرارداد همکاری محدوده های مورد بهره برداری تحت کنترل این شرکت حفاظتی قرار می گیرد و از ورود حفاران غیرمجاز و سرقت سنگ های معدنی جلوگیری می شود.

عظمایی با اشاره به اهمیت ایجاد فضایی مناسب برای افزایش تولید و بهره برداری از معادن ادامه داد: این شرکت حفاظتی به مدت یک سال، محدوده های تحت بهره برداری اندریان و آستارکان را کنترل خواهد کرد.

گزارش فارس حاکی است، برداشت غیرمجاز سنگ طلا از معدن اندریان و آستارگان و مناطق همجوار در شهرستان ورزقان آذربایجان شرقی به معضل سال های اخیر منطقه، تبدیل و اختلاف نظر در اجرای ماده 19 قانون معادن، تداوم این معضل را موجب شده است.

مطابق تصریح ماده 19 قانون معادن، تبصره های یک و 2 این قانون، هرکس بدون اخذ پروانه اکتشاف یا بهره برداری یا اجازه برداشت اقدام به حفاری های اکتشافی، استخراج، برداشت و بهره برداری مواد معدنی کند، متصرف در اموال عمومی و دولتی محسوب می شود و با او برابر قوانین و مقررات مربوط رفتار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در معدن طلای اندریان چه می گذرد؟

در معدن طلای اندریان چه می گذرد؟