مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-19سياسي

برترین های همایش منطقه ای «وقف» در بهشهر تجلیل شدند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر گفت: همزمان با پایان داوری و برگزاری مراسم اختتامیه همایش علمی منطقه ای «وقف» از 3 اثر برتر ارسالی به این همایش تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، همایش علمی منطقه ای وقف که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شده بود با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این همایش توسط اداره اوقاف و دانشگاه آزاد بهشهر و با مشارکت علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه های منطقه شرق مازندران برگزار شد.

مراسم اختتامیه این همایش با حضور حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امام جمعه و فرماندار بهشهر، مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بهشهر برگزار شد.

مهدی نعمت اللهی با اشاره به اینکه بیش از 30 مقاله به همایش علمی منطقه ای وقف در بهشهر ارسال شد، اظهار کرد: پس از بررسی و داوری آثار ارسالی، از سه مقاله برتر ارائه شده به این همایش، با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در شرق استان برگزار شد، افزود: در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم تا برای سال های آینده این همایش با حضور و مشارکت بیشتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های همایش منطقه ای «وقف» در بهشهر تجلیل شدند

برترین های همایش منطقه ای «وقف» در بهشهر تجلیل شدند