مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-05بين الملل

دفاع قدیروف از درخواست انفجار بمب هسته ای در سیبری


رییس جمهور چچن در حالی از اظهارات یک سردبیر شبکه راشاتودی درباره منفجر کردن بمب هسته ای در منطقه سیبری حمایت کرده که جنجال ها بر سر این اظهارات بحث برانگیز کماکان ادامه دارد.

- رییس جمهور چچن در حالی از اظهارات یک سردبیر شبکه راشاتودی درباره منفجر کردن بمب هسته ای در منطقه سیبری حمایت کرده که جنجال ها بر سر این اظهارات بحث برانگیز کماکان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشنهاد یک مبلغ روس برای منفجر کردن یک بمب گرماهسته ای در جایی بر فراز سیبری برای تصاحب ظاهری غرب، با وارد شدن رمضان قدیروف رییس جمهور چچن به میدان مبارزه، چرخش عجیبی پیدا کرده است.

در حالی که مارگاریتا سیمونیان سردبیر شبکه راشا تودی به دلیل اظهارات روز دوشنبه خود به شدت مورد تمسخر و هدف محکومیت قرار گرفت، رمضان قدیروف روز چهارشنبه از او دفاع کرد و گفت که ایده او ممکن است در نهایت بد نباشد.

قدیروف در پیامی در تلگرام نوشت: مارگاریتا سیمونیان آنقدر احمق نیست که پیشنهاد حمله اتمی به خاک خود را بدهد و از صحبت های او بد برداشت شده است.

وی در ادامه گفت که منظور او این بود که حتی با وجود چنین تحولات نامطلوب [مانند انفجار حرارتی]، روسیه در مقایسه با بقیه جهان، از نظر استراتژیک شکست نخواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع قدیروف از درخواست انفجار بمب هسته ای در سیبری

دفاع قدیروف از درخواست انفجار بمب هسته ای در سیبری