مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:352023-09-25سياسي

20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: احداث کتابخانه و دسترسی عادلانه به منابع اطلاعاتی همواره در دستور کار نهاد کتابخانه هاست؛ در استان قزوین 20 منطقه شهری و روستایی فاقد کتابخانه داریم که نیازمند مساعدت متولیان امر است و با توجه به وجود نیروهای .

- ایسنا/قزوین مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: احداث کتابخانه و دسترسی عادلانه به منابع اطلاعاتی همواره در دستور کار نهاد کتابخانه هاست؛ در استان قزوین 20 منطقه شهری و روستایی فاقد کتابخانه داریم که نیازمند مساعدت متولیان امر است و با توجه به وجود نیروهای با استعداد در روستاها باید نگاه ویژه ای به مناطق روستایی داشت.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگوبا ایسنا درباره تأسیس کتابخانه نابینایان و ناشنوایان که در شورای شهر قزوین مطرح شده بود؛ اظهار کرد: هم اکنون بخش نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه شهدای قزوین فعال است و خانم اشتری در مراسم افتتاح این بخش حضور داشتند و به نظر می رسد مطرح کردن این موضوع در جلسه شورای شهر در راستای تقویت امر بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نابینایان عضو این کتابخانه هستند و کتابدار ویژه نابینایان که خود روشندل است به آن ها خدمات می دهد؛ ناشنوایان هم در بخش ویژه مربوط به خود که سال گذشته با همکاری مرکز استثنایی آموزش پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد

20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد