مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-15اقتصادي

پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه به هیچ عنوان شکسته نشود


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در حوزه انرژی های تجدیدپذیر گفت: برای جلوگیری از شروع مازوت سوزی آماده هستیم روزانه حدود 300 تن مواد قابل سوختن در صنایع سیمان را تامین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  سید امیر سامع، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  اظهار کرد: هفته گذشته به درخواست نیروگاه شهید منتظری هماهنگی برای بازدید چند نفر از اعضای شورا و مدیران شهری فراهم شد.

وی با بیان اینکه این نیروگاه دو واحد 800 مگاواتی دارد که بیش از 30 و 40 سال عمر دارند، افزود: در حوزه تولید انرژی بحث این است که هر سال با توجه به اینکه نرخ رشد مصرف بیش از نرخ رشد تولید است، در زمینه تولید برق که انرژی پاک برای استفاده صنایع و خدمات است، زمینه های سرمایه گذاری کمتر و مصرف از تولید پیشی گرفته است.

همین موضوع تاکید می کند که در مصرف انرژی باید صرفه جویی کنیم.

سامع در خصوص مدیریت مصرف انرژی گفت: در ساعت هایی استفاده از برخی انرژی ها اولویت دارد و مدیریت مصرف می تواند با کمترین آثار سوء مدیریت منابع را موجب شود.

وی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در حوزه انرژی های تجدیدپذیر گفت: در این قسمت مشوق ها کم بوده و فاصله مصرف و تولید افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه به هیچ عنوان شکسته نشود

پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه به هیچ عنوان شکسته نشود