مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-13سياسي

هیمنه ارتش اسراییل در طوفان الاقصی شکسته شد


همه دنیا به خصوص کشورهای اسلامی وظیفه دارند به پا خیزند و فریادشان علیه این وضع پیش آمده در دنیا بلند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در هفته گذشته و روزهای گذشته حادثه مهمی در منطقه اتفاق افتاده که جهان را متوجه خودش کرده که آن هم طوفان الاقصی است.

امام جمعه گرگان با اشاره به علت اتفاق این حادثه، افزود: متاسفانه دنیای غرب، آمریکا و اروپا دارند ماهیت قضایا را تغییر می دهند و ظالم را به جای مظلوم و مظلوم را به جای ظالم معرفی می کنند.

وی ادامه داد: آنها فلسطینی هایی که این حادثه بزرگ را آفریدند را به عنوان ظالم و ترورریست معرفی می کنند و اسراییل که 80 سال این مردم را از هر طرف مورد تعرض، قتل و غارت قرار داده را به عنوان مظلوم معرفی می کنند.

  نورمفیدی گفت: آن چیزی که باعث چنین تصمیمی از سوی جوانان انقلابی و جبهه مقاومت فلسطین شد، تعرض اسراییلی ها در چند ماه گذشته به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان و ناسزاگویی به ساحت مقدس پیامبر(ص) و توهین به قرآن کریم بود.

وی تاکید کرد: اسراییلی ها به دنبال این هستند که این مسجد و آثار انبیا و اثر اسلامی و مکان مقدس را ویران کنند و معبد خیالی خودشان را بنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیمنه ارتش اسراییل در طوفان الاقصی شکسته شد

هیمنه ارتش اسراییل در طوفان الاقصی شکسته شد