مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-18بين الملل

عادل عبدالمهدی خروج نیروهای آمریکایی از عراق را خواستار شد


نخست وزیر پیشین عراق امروز چهارشنبه در واکنش به تحولات اخیر غزه، بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از خاک عراق تاکید کرد.

- نخست وزیر پیشین عراق امروز چهارشنبه در واکنش به تحولات اخیر غزه، بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از خاک عراق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشین عراق امروز در بیانیه ای مطبوعاتی، اجرای قطعنامه پارلمان این کشور درباره خروج نیروهای آمریکا و ناتو (پیمان آتلانتیک شمالی) از خاک عراق را با توجه به اتفاقات جاری در نوار غزه خواستار شد.

عبدالمهدی در ادامه این بیانیه درباره تحولات اخیر غزه اظهار کرد: ما در برابر این فاجعه بزرگ و به عنوان واکنش اولیه به جنگ علیه فلسطین، تاکید می کنیم در این مرحله دو نیاز فوری وجود دارد، اولی اجرای فوری قطعنامه پنجم ژانویه 2020 شورای امنیت برای خروج تمامی نیروهای آمریکایی و ناتو تحت هر عنوان و اسمی و دومی آمادگی در تمامی سطوح و زمینه ها برای مقابله با نبرد طولانی که در انتظار ما است.

در حمله وحشیانه شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی شهر غزه دستکم 500 فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه، شهدای تجاوزات 12 روزه رژیم صهیونیستی به بیش از 3300 تن افزایش یافته و 11000 تن دیگر نیز در این حملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادل عبدالمهدی خروج نیروهای آمریکایی از عراق را خواستار شد

عادل عبدالمهدی خروج نیروهای آمریکایی از عراق را خواستار شد