مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-08سياسي

ارتباط دو ملت ایران و عراق برای دشمنان تلخ و سخت است


 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت نعمت ارتباط و اتحاد دو ملت ایران و عراق را برای دشمنان تلخ و سخت توصیف کرد و گفت: یکی از وظایف و مأموریت های دو کشور ایران و عراق چه در سطح حاکمان و چه در سطح مردم مراقبت از این ارتباط و اتحاد است.

- ایسنا/قم  تولیت حرم مطهر بانوی کرامت نعمت ارتباط و اتحاد دو ملت ایران و عراق را برای دشمنان تلخ و سخت توصیف کرد و گفت: یکی از وظایف و مأموریت های دو کشور ایران و عراق چه در سطح حاکمان و چه در سطح مردم مراقبت از این ارتباط و اتحاد است.

به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق که عصر روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: دوستی و ارتباط ما با ملت وفادار، مؤمن، مسلمان و ولایی عراق رابطه ای گسترده، طولانی و تاریخی است.

وی نعمت ارتباط و اتحاد دو ملت ایران و عراق را برای دشمنان تلخ و سخت توصیف کرد و گفت: یکی از وظایف و مأموریت های دو کشور ایران و عراق چه در سطح حاکمان و چه در سطح مردم مراقبت از این ارتباط و اتحاد است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اصرار بر حفظ ارتباط ایران و عراق و رفع موانع آن را دارای خیرات و برکات فراوان مادی و معنوی دانست و افزود: ما اتحاد دو ملت ایران و عراق را در مراسم عظیم اربعین حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دو ملت ایران و عراق برای دشمنان تلخ و سخت است

ارتباط دو ملت ایران و عراق برای دشمنان تلخ و سخت است