مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-01اقتصادي

دستاوردهای سفر هیات تخصصی، تجاری و اقتصادی گلستان به ترکمنستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان دستاوردهای دو بخش راهداری و حمل و نقل را طی سفر هیات تخصصی، تجاری و اقتصادی استان به کشور ترکمنستان تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: صدور، تمدید و کاهش هزینه های روادید، حمل یکسره کالا، فعالیت مسافری و تجارت چمدانی و اصلاح وضعیت راه اینچه برون تا استان بالکان ترکمنستان در سفر به ترکمنستان مورد توجه استاندار و هیات همراه بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به طی طریق و بازدید میدانی 7.

5 ساعته این هیات از منطقه آوازه استان بالکان تا مرز اینچه برون، افزود: مقدمات ترمیم و بهسازی این مسیر 230 کیلومتری، فراهم و پیمانکار ایرانی برای تهیه طرح و مطالعات مشخص شده و  در کمیسیون مشترک اقتصادی اواخر مهرماه جاری وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در کشور ترکمنستان، نهایی و وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گفته مصدقی، در دیدار رییس شورای خلق ترکمنستان با مقام معظم رهبری هم بر اهمیت این کریدور جنوب به شمال که گلستان هم جزو استان های دخیل در این کریدور بوده، تاکید شده است.

وی با درک نارضایتی های رانندگان از وضعیت نامناسب این مسیر از اتفاقات مبارک آینده ای نزدیک، اظهار امیدواری کرد و گفت: ترانزیت و حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر هیات تخصصی، تجاری و اقتصادی گلستان به ترکمنستان

دستاوردهای سفر هیات تخصصی، تجاری و اقتصادی گلستان به ترکمنستان