مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-11بين الملل

ارتش اشغالگر با انتقام از مردم غزه می خواهد شکست خود را جبران کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر آیت الله «سید علی سیستانی» مرجع عالی قدر شیعیان عراق شامگاه چهارشنبه درباره بمباران ادامه دار نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

- دفتر آیت الله سیستانی طی بیانیه ای درباره جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی می خواهد شسکت بزرگ خود در درگیری اخیر را با انتقام از مردم غزه جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی قدر شیعیان عراق شامگاه چهارشنبه درباره بمباران ادامه دار نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه دفتر آیت الله سیستانی آمده است: ارتش اشغالگر اخیرا محاصره ای خفه کننده علیه نوار غزه اعمال کرده که شامل منع آب، غدا، دارو و سایر ضروریات زندگی است که بیشترین آسیب را به مردم عادی وارد می کند .

در این بیانیه آمده است: ارتش اشغالگر می خواهد از مردم غزه انتقام بگیرد و شکست بزرگ خود در درگیری اخیر را با جبران کند و این رویداد ها در برابر دیدگان تمام دنیا روی می دهد و هیچ مانع و بازدارنده ای نیز در برابر آن وجود ندارد بلکه کسانی هستند که از این اقدامات جنایتکارانه حمایت کرده و به بهانه دفاع از خود، آن را توجیه می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اشغالگر با انتقام از مردم غزه می خواهد شکست خود را جبران کند

ارتش اشغالگر با انتقام از مردم غزه می خواهد شکست خود را جبران کند