مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-27سياسي

گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه چهارم مهرماه برابر با 10 ربیع الاول مراسم گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در مسجد مقدس جمکران با حضور خیرین، - همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گلریزان همدلی برای ظهور و پویش هواتو دارم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه چهارم مهرماه برابر با 10 ربیع الاول مراسم گلریزان همدلی برای ظهور و پویش هواتو دارم در مسجد مقدس جمکران با حضور خیرین، هنرمندان، آحاد مردم و مجموعه های خیریه و خدمات رسان اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم هنرمند معلول فاطمه حمامی نصرآبادی همان نقاش معروف کاشانی که به رغم ابتلا به بیماری سی پی (cp) آوازه نقاشی های او به کریستیانو رونالدو هم رسیده است شروع به کشیدن یک نقاشی نمادین کرد و محتوای آن همدلی و وحدت با طرح آزادی کبوتری در قفس بود.

در ادامه برنامه حاج محمد محمودی از پیشکسوتان کشتی با حضور در این مراسم اقدام به جمع آوری کمک جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کرد.

این پیشکسوت کشتی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم دست هم وطن خودمان را بگیریم، گفت: باید با مواسات و همدلی کسانی که امروز در مناطق محروم نیازمند هستند را کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران برگزار شد

گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران برگزار شد