مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-12اقتصادي

تاکید دادستان همدان بر رفع مشکل 4 ساله پروژه شهرک گلخانه ای گنبد


دادستان همدان بر رفع مشکل چهار ساله پروژه شهرک گلخانه ای گنبد ملایر تاکید کرد و گفت: مسئولان ملایر در این باره کوتاهی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی صبح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان اظهار کرد: بیش از چهار سال است که عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای گنبد آغاز شده اما تکمیل و بهره برداری از آن معطل مانده است.

وی با بیان اینکه مسوولان ملایری در این زمینه اهتمام لازم را نداشتند، افزود: چگونه امکان دارد که مسوول شرکت شهرک های کشاورزی می گوید که مصوبه یکی از جلسات اخیرشان تعیین جانمایی جدید است! در حالی که آن 5 میلیارد هزینه کرد برای جانمایی فعلی را نادیده گرفته اند؟  دادستان همدان تأکید کرد: چاره رفع این مشکل تشکیل جلسه ای مشترک بین معارضین و مدیران جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های کشاورزی است تا نه حقی از مردم تضییع شود و نه حقی از بیت المال.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای رفع این مشکل اعلام آمادگی می کند، به درخواست تعدادی از متقاضیان شهرک گلخانه ای گنبد که سررسید اقساط آن فرارسیده و توان بازپرداخت آن را ندارند، پاسخ مثبت داد تا از بانک مربوطه برایشان مهلت بگیرد.

خانجانی در ادامه به موضوع تخصیص ارز و عدم خرید تجهیزات یکی از شرکت های استان اشاره کرد و گفت: با بانک مرکزی برای رفع مشکل پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان همدان بر رفع مشکل 4 ساله پروژه شهرک گلخانه ای گنبد

تاکید دادستان همدان بر رفع مشکل 4 ساله پروژه شهرک گلخانه ای گنبد