مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-07سياسي

برکناری مدیران کم کار طی دو هفته آینده در استان یزد


استاندار یزد برنامه تحولی «یزد نوین» را جدی ترین مأموریت مدیران این استان دانست و بیان کرد: طبق آخرین مصوبه شورای معاونین طی دو هفته، همکاری خود را با مدیران کم کار قطع و اعلام خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته فراجا، اظهار کرد: هم افزایی و همکاری دستگاه های مختلف استان در برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته دولت قابل تقدیر است.

وی هفته های مناسبتی ملی و فرهنگی را فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر و بهتر مسئولان حوزه های مختلف با مردم دانست و افزود: این مهم باید بیشتر و بهتر مد نظر دست اندرکاران قرار گیرد.

استاندار یزد در ادامه با بیان این که ساختار و ریل گذاری های جدید اقتصادی استان یزد باید مد نظر قرار گیرد، گفت: این مهم نیاز به اقدامات مبتی بر اندیشه و بازبینی مسیرهای قدیمی دارد.

فاطمی تصریح کرد: برگزاری جلسات تبیینی برای بخش خصوصی به عنوان بازیگران اصلی زنجیره ارزش افزوده از جمله الزامات اجرایی و تحقق توسعه راهبردی استان یزد است.

وی با بیان این که یکی از مزیت های توسعه پایدار این استان معادن هستند، گفت: سهم معدن و صنایع معدنی در توسعه اقتصادی استان یزد بیش از 40 درصد است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مدیران کم کار طی دو هفته آینده در استان یزد

برکناری مدیران کم کار طی دو هفته آینده در استان یزد