مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-29سياسي

وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است


امام جمعه رشت، فرارسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ع) و هفته وحدت را گرامیداشت و عنوان کرد: وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، فرارسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ع) و هفته وحدت را گرامیداشت و عنوان کرد: وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت، به جنگ یمن و شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم این کشور به دست آل سعود اشاره کرد و گفت: نقش دو جبهه غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در این جنگ 9 ساله که مردم مسلمان و شیعه یمن را هدف قرار داده، مشهود است.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت یمن در مقابل دشمنان به تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: امروز جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و قدرتمند شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه ساز آتش بس در جنگ یمن باشد، تصریح کرد: آل سعود هزینه های زیادی در این جنگ کرده و اکنون شکست را پذیرفته است؛ در واقع خداوند وعده داده که به یاوران دینش یاری می رساند و شاهد پیروزی جبهه حق هستیم.

امام جمعه رشت با اشاره به حمایت بسیاری از کشورهای دنیا از ملت مظلوم یمن و تاکید بر آتش بس، اضافه کرد: امروز عربستان در مقابل جبهه مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است

وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است