مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-17سياسي

محل تخلیه زباله از «خلازیر» جابجا شود / ناحیه 3 منطقه 19 «ویژه» شود


شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به دو لکه 45 هکتاری تخلیه زباله در محله خلازیر و لزوم جابجایی محل تخلیه زباله، در عین حال بر لزوم تبدیل ناحیه سه منطقه 19 شهرداری تهران به ناحیه ویژه تاکید کرد.

- محل تخلیه زباله از خلازیر جابجا شود / ناحیه 3 منطقه 19 ویژه شود شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به دو لکه 45 هکتاری تخلیه زباله در محله خلازیر و لزوم جابجایی محل تخلیه زباله، در عین حال بر لزوم تبدیل ناحیه سه منطقه 19 شهرداری تهران به ناحیه ویژه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورج فرهادی در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا از ناحیه سه این منطقه با بیان اینکه خلازیر زمانی نجات پیدا خواهد کرد که محل تخلیه نخاله از منطقه جابجا شود، گفت: در این ناحیه دو لکه 45 هکتاری و در مجموع 90 هکتاری داریم که در ید ضایعات فروشان هستند؛ این افراد متأسفانه اصلا رعایت چارچوب های شهری را نمی کنند و بیشترین اموال سرقتی تهران در این محل به فروش می رسد.

هیچ راهی نداریم جز اینکه ضایعات را از محل منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه تمام زباله هایی که در این فضا جمع می شود در ابعاد بسیار بزرگ در انتهای محله خلازیر تخلیه می شود افزود: در این فضا شبکه فاضلاب نداریم و زباله ای هم که تخلیه می شود، آتش می ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل تخلیه زباله از «خلازیر» جابجا شود / ناحیه 3 منطقه 19 «ویژه» شود

محل تخلیه زباله از «خلازیر» جابجا شود / ناحیه 3 منطقه 19 «ویژه» شود