مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-10سياسي

«عاشقی» شرط شعر گفتن برای اهل بیت (ع) است


شاعر اهل سنت گلستانی، عشق به اهل بیت(ع) را شرط شعر گفتن برای معصومین (ع) دانست و گفت: اگر محبت اهل بیت (ع) در دل شاعر نباشد هرگز نمی تواند شعر اثرگذار خلق کند.

- ایسنا/گلستان شاعر اهل سنت گلستانی، عشق به اهل بیت(ع) را شرط شعر گفتن برای معصومین (ع) دانست و گفت: اگر محبت اهل بیت (ع) در دل شاعر نباشد هرگز نمی تواند شعر اثرگذار خلق کند.

عشق به پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت پاکش (ع) ویژگی بارز مردم اهل سنت گلستان است، برگزاری مراسم بزرگداشت برای امام حسین (ع)، رفتن به زیارت امام رضا(ع) و شعر نوشتن در وصف ائمه اطهار (ع) چند نمونه از ابراز محبت قوم شریف ترکمن به ساحت پاک معصومین (ع) است.

در آستانه بزرگداشت حافظ هستیم و به همین مناسبت با ارازمحمد خرمالی یکی از شعرای خوشنام گلستانی که به عشق اهل بیت (ع) قلم می زند، گفت وگویی دوستانه داشتیم که در ادامه می خوانید: ایسنا: به رسم معمول خود را معرفی کرده و بگویید از چه زمانی به شعر گفتن علاقه مند شدید و اولین شعر خود را در چند سالگی سروده اید؟ ارازمحمد (بشیر) خرمالی متولد 1353 شهرستان گنبدکاووس هستم، علاقه من به شعر و شاعری به دوران دبیرستان و آشنایی با اشعار مختومقلی فراغی برمی گردد، در آن زمان به اشعار مختومقلی فراغی و به خصوص اشعاری که در وصف ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) نوشته بودند، علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عاشقی» شرط شعر گفتن برای اهل بیت (ع) است

«عاشقی» شرط شعر گفتن برای اهل بیت (ع) است