مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-28بين الملل

زلنسکی: شواهدی درباره فروش موشک توسط ایران به روسیه وجود ندارد


رییس جمهور اوکراین در یک کنفرانس خبری در کی یف اذعان کرد شواهدی از فروش موشک به روسیه توسط ایران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین امروز پنجشنبه تصریح کرد شواهدی در تأیید اینکه ایران اقدام به فروش موشک به روسیه کرده است وجود ندارد.

طبق گزارش پایگاه نیو ویس آو اوکراین زلنسکی این اظهارات را در یک کنفرانس خبری بعد از بعد از دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در کی یف اعلام کرد.

پیش از این  شبکه خبری اینترفکس اوکراین گزارش داده بود استولتنبرگ در یک سفر اعلام نشده برای دیدار با مقام های اوکراین وارد کی یف شده است.

زلنسکی در این کنفرانس خبری گفت: تا به امروز، اطلاعات رسیده از نهادهای ذی صلاح ما و شریکانمان نشان می دهند شواهدی در تأیید فروش موشک به روسیه توسط ایران وجود ندارد.

رییس جمهور اوکراین تصریح کرد که نهادهای اطلاعاتی اوکراین با همکاری دستگاه های امنیتی شرکای خارجی این کشور در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

ایالات متحده آمریکا پیش از این ایران را به ارسال پهپادهای مهاجر-6 و سایر انواع پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین متهم کرده است.

رسانه های غربی در ادامه این جنگ تبلیغاتی از سوی واشنگتن مدعی شده اند که روسیه در ازای دریافت این پهپادها سلاح های سایبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: شواهدی درباره فروش موشک توسط ایران به روسیه وجود ندارد

زلنسکی: شواهدی درباره فروش موشک توسط ایران به روسیه وجود ندارد