مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:502023-09-27سياسي

سخنان متناقض درباره دو خبرنگار بازداشتی


دو روز مانده به تمام شدن یک سال بازداشت موقت الهه محمدی، خبرنگار اجتماعی روزنامه هم میهن و در حالی که بعد از پایان این یک سال و براساس قانون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هم میهن، او بیشتر پاسخش را به تبرئه نشدن این دو خبرنگار از اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا اختصاص داد و بخش سوال خبرنگار جماران را که مربوط به ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری بود، بی پاسخ گذاشت.

خبرنگار جماران دیروز در این نشست خبری از سخنگوی قوه قضاییه پرسید که وکلای الهه محمدی و نیلوفر حامدی اخیراً مصاحبه ای داشتند و با اشاره به ماده 242 قانون آیین دادگستری کیفری که مقرر کرده قرار بازداشت برای جرایم غیرقتل نباید بیش از یک سال باشد، گفته اند هیچ مصداق و مستنداتی درباره همکاری این دو نفر با دولت آمریکا وجود ندارد و ابراز امیدواری کردند که به زودی شاهد آزادی آنها باشیم.

اما ستایشی درحالی که تاکید این خبرنگار بر موضوع الزام قانونی الهه و نیلوفر بود و حرفی از تبرئه آنها نزد، از او پرسید: یعنی گفتند تبرئه شدند، درست است؟ و خبرنگار پاسخ داد: چنین مضمونی را گفته اند.

شما در جلسه های قبل گفتید که رای این دو نفر در مرحله انشاء است، می خواستم بفرمایید این پرونده الان در چه مرحله ای است و اگر رای ای صادر شده، رای را برای ما بفرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان متناقض درباره دو خبرنگار بازداشتی

سخنان متناقض درباره دو خبرنگار بازداشتی