مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 01:502023-09-26اقتصادي

نصب 60 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی لرستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در نیمه نخست سال جاری 60 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در نیمه نخست سال جاری 60 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی شیروانی روز 4 مهر در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی لرستان که با حضور محمدعلی زهره ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، با بیان اینکه لرستان در مجموع 8000 کیلومتر راه دارد که 6100 کیلومتر آن راه روستایی بوده و از این مقدار نزدیک به 900 کیلومتر آن هنوز خاکی و آسفالت نشده است، اظهار کرد: اداره کل راهداری استان در سال گذشته با آسفالت 171 کیلومتر راه روستایی رتبه دوم کشور را در این حوزه کسب کرد.

وی افزود: همچنین در گذشته در مجموع 120 کیلومتر نیوجرسی در طول راه های استان نصب شده بود که در دولت سیزدهم و در شش ماهه نخست سال جاری 60 کیلومتر نیوجرسی جهت ایمن سازی مسیر نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: همچنین 105 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی استان شناسایی شده که از این مقدار امسال 22 نقطه آن جهت رفع، تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 60 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی لرستان

نصب 60 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی لرستان