مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-15سياسي

مصری: کمیسیون کشاورزی فردا جلسه ای با وزیر کشاورزی برگزار می کند


نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه ای در کمیسیون کشاورزی برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان به خصوص افزایش قیمت کود شد.

- نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه ای در کمیسیون کشاورزی برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان به خصوص افزایش قیمت کود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز در تذکری گفت: قیمت کود زیاد شده و کشاورزان با مشکلات زیادی روبرو هستند در چنین شرایطی وزیر جهاد کشاورزی به فکر کشاورزان باشد.

وی ادامه داد: لازم است کمیسیون کشاورزی جلسه ای با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشاورزی برای حل مشکلات کشاورزان برگزار کند.

بابایی گفت: وزیر هیچ اقدامی در رابطه با پرداخت پول گندم انجام نداده و پروژه ها و طرح های عمرانی نیز تعطیل است.

ما باید به مردم پاسخگو باشیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی در تذکر دیگری بیان کرد: کمیسیون اجتماعی نظرش را در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت اعلام کرده اما این طرح در مجمع تشخیص معطل مانده است لذا مذاکره ای با مجمع تشخیص برای تعیین تکلیف آن شود.

در پاسخ به این تذکر، عبدالرضا مصری رییس جلسه گفت: کمیسیون کشاورزی فردا ظهر جلسه ای با حضور وزیر کشاورزی برگزار و موضوع افزایش ناگهانی قیمت کود، بهای گندم و وضعیت برنج و سایر مشکلات کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: کمیسیون کشاورزی فردا جلسه ای با وزیر کشاورزی برگزار می کند

مصری: کمیسیون کشاورزی فردا جلسه ای با وزیر کشاورزی برگزار می کند