مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-13سياسي

طوفان الاقصی یک حرکت ترکیبی تمام عیار بود


امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه اسراییل محکوم به نابودی است، گفت: در عملیات طوفان الاقصی، جوانان فلسطینی یک حرکت ترکیبی، تمام عیار و غافل گیرانه را علیه رژیم صهیونیستی به کار بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که نشان از قدرت حق در مقابل باطل است، اظهار کرد: عزت و قدرت فلسطینی ها نشان از عزم راسخ حق در مقابل باطل است که این اقدام بزرگ یک موج شوک عظیم جهان را در حیرت فرو برد.

  وی با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه عظیمی بر پیکره رژیم غاصب صهیونیسم زده است، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی غده سرطانی است که تا این رژیم کودک کش ریشه کن نشود امنیت جهان اسلام تأمین نمی شود.

  به گفته امام جمعه رشت، این رژیم منحوس در مسجد رشت الاقصی جنایات فراوان کرده و در روبروی چشم مسلمانان به پیامبر (ص) توهین کردند از این رو، فلسطینیان درصدد هستند تا وطن خود را از دست اشغالگران پس بگیرند.

  فلاحتی با تاکید بر اینکه اسراییل محکوم به نابودی است، بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی، جوانان فلسطینی یک حرکت ترکیبی، تمام عیار و غافل گیرانه را علیه رژیم صهیونیستی به کار بستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی یک حرکت ترکیبی تمام عیار بود

طوفان الاقصی یک حرکت ترکیبی تمام عیار بود