مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-26سياسي

امیر ایرانی: ناوگروه 86 نماد عزت کشور بود


فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش، اجرای ماموریت توسط ناوگروه 86 و دریانوردی در دور کره زمین، را نماد عزت کشور و اقتدار ایرانیان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم صبحگاه مشترک پایگاه مقاومت شهید رسول عسگری دیوان محاسبات که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از ایثارگری های رزمندگان و جانبازان اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است و امروز باید قدردان جانفشانی های شهدا، جانباران، آزادگان و ایثارگران سرافراز باشیم.

فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح محدوده اجرای ماموریت و مسیر پیمایش دریانوردی ناوگروه 86 گفت: گردش در دور دنیا و آن هم با ناوی که توسط متخصصان ایرانی ساخته شد و برای نخستین بار اتفاق افتاد یک تاریخ سازی مهم بود.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت دریا و توجه به امنیت دریایی اظهار داشت: در مامویت ناوگروه 86، در کنار اقتدار نظامی، اقتدار در تمام بخش ها را شاهد بودیم و به نوعی نماد عزت ایران رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر ایرانی: ناوگروه 86 نماد عزت کشور بود

امیر ایرانی: ناوگروه 86 نماد عزت کشور بود