مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-01سياسي

برنامه دشمنان، پایین آوردن جایگاه معنوی دین است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: باید فریاد همه کسانی که مسیحی، یهودی، زرتشتی و مسلمان و خداباور هستند، بلند شود و این دادخواست را داشته باشند که نباید به ارزش های دینی توهین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مریم السادات طباطبایی در وبینار سی وهفتمین کنفرانس وحدت اسلامی و تشریح روندی که دشمنان اسلام در اهانت و ضدیت با دین اسلام در پیش گرفته اند، اظهار داشت: سالهاست که به بهانه آزادی بیان به مقدسات دینی توهین می شود و این در حالی است که دین اسلام قطعاً و یقیناً این اجازه را نمی دهد.

وی افزود: خداوند تعالی اجازه توهین و حرمت شکنی به مسلمانان را نمی دهد.

این در حالی است که مدارا با غیرمسلمانان رویکرد همه بزرگان و ائمه اطهار(ع) بوده است.

طباطبایی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: کلام الهی به مسلمانان امر می کند با غیر مسلمانانی که با شما زندگی می کنند و آزار و اذیتی برای شما ایجاد نکردند، به نیکی و خوبی و عدالت رفتار کنید، اما دین اسلام در رویارویی با کسانی که عزم از بین بردن ارزش های اخلاقی دینی را دارند، توصیه به مقابله کرده است.

مدرس حوزه علمیه کرمان افزود: از دیدگاه خداوند، هرکسی که به آخرت ایمان داشته باشد و عمل صالح انجام دهد، مورد پاداش الهی قرار می گیرد، بنابراین چه مسلمان و چه غیر مسلمان، حق توه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دشمنان، پایین آوردن جایگاه معنوی دین است

برنامه دشمنان، پایین آوردن جایگاه معنوی دین است