مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-07اقتصادي

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس / رنو ارزان ترین خودروی وارداتی می شود؟


قیمت رنو کارکرده برای واردات از بازار خودروی ارمنستان ، گرجستان ، امارات و عمان نشان می دهد که محصولات این شرکت می تواند ارزان ترین خودروهای وارداتی مردم در ایران باشد.

- ، در این گزارش؛ قیمت انواع رنو کارکرده در بازار خودرو همسایگان شمالی ایران نظیر ارمنستان و گرجستان و نیز کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله امارات ، قطر و عمان را منتشر می شود.

رنو ؛ کم خرج ترین و بادوام ترین خودروی اروپایی؟ محصولات رنو در بازار خودروی ایران از قدیم تاکنون جایگاه خود را داشته است.

از رنو 5 قدیمی دهه 50 و 60 تا رنو 21 اول دهه هفتاد و تولید سپند و پی کی که به نوعی همان رنو 5 بود و در ادامه حضور پررنگ محصول بادوامی چون ال 90 یا تندر 90 در کشورمان که نماد یک خودروی اقتصادی فوق العاده با دوام با موتور قدرتمند بود که فقط ظاهر و آپشن نداشت! اساسا کمپانی رنو خودروی ال 90 را با هدف تولید خودروی کار تولید کرد که پاسخگوی نیاز مخاطبانش در اروپا و کشورهای هم پیمان در واردات محصولات رنو را تامین کرد.

اگر چه پژو سیتروئن به واسطه همکاری قدیمی و دست پر تر با ایرانخودرو، صادرات بیشتری به ایران داشت و نهایتا در قالب یک محصول مونتاژی خود را به دست مشتریان ایرانی رساند اما تنوع خودروهای رنو از حدود 15 سال پیش تا کنون در بازار خودروی ایران بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس / رنو ارزان ترین خودروی وارداتی می شود؟

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس / رنو ارزان ترین خودروی وارداتی می شود؟