مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-20فرهنگي

بی بی جان اثر برتر فستیوال فیلم مادر شد


مستند «بی بی جان » به کارگردانی سیدحمید میرحسینی از کرمان در اولین حضور خود در فستیوال فیلم مادر در بخش مسابقه شرکت کرد و با نظر هیئت داوران این فستیوال عنوان مستند برتر در بخش مفهوم مادری را به دست آورد.

- ایسنا/کرمان مستند بی بی جان به کارگردانی سیدحمید میرحسینی از کرمان در اولین حضور خود در فستیوال فیلم مادر در بخش مسابقه شرکت کرد و با نظر هیئت داوران این فستیوال عنوان مستند برتر در بخش مفهوم مادری را به دست آورد.

  مستند بی بی جان ، روایتگر زندگی بی بی جان کریمی زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه فرزند معلول ذهنی، بیمار پی کی یو را بر عهده دارد و در این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و همچنان عاشقانه و مادرانه در این مسیر سخت، بار زندگی را بر دوش می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عوامل دیگر این مستند عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا نجیب زاده، صدابردار: افراسیاب امیری، مدیر تولید: زینب عبدالله آبادی، پژوهش :سیدحمید میرحسینی، مهسا حقانیت و سمیرا شیخ مظفری، عکاس و برنامه ریز: فرزاد میرحسینی، مجری طرح: حجت طاهری، صداگذاری: مریم شهسواری، تدوین:سیدحمیدمیرحسینی، مشاور پزشکی: فهیمه ناظری، اصلاح رنگ: مازیار محمدی ، گوینده تیزر: علیرضا رازانی ، ساخت تیزر: مهسا صادق زاده، دستیاران تصویر: علی رضا طاهرنژاد، علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بی جان اثر برتر فستیوال فیلم مادر شد

بی بی جان اثر برتر فستیوال فیلم مادر شد