مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-27سياسي

تجلیل از 100 همسر شهید استان بوشهر


در راستای توجه به نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، 100 نفر از همسران شهدا استان با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از همسران شهدا در استان بوشهر جایگاه مهم این عزیزان در 8 سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همان گونه که شهدا از جایگاه و منزلت بزرگی نزد خداوند متعال و ملت ایران برخوردارند همسران آنان هم از جایگاه با اهمیت و ممتاز بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه همسران شهدا سرمایه مهم زندگی خود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند گفت: همسران شهدا در جامعه بسیار مهم و اثرگذار و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

استاندار بوشهر قبور مطهر شهدا را زیارتگاه عارفان دانست و بیان کرد: گلزار شهدا و مزار شهیدان گرانقدر زیارتگاه عاشقان و عارفان خواهد شد.

وی با تأکید بر توجه بر تحقق مطالبات همسران و فرزندان شهدا گفت: اشتغال و مسکن فرزندان شهدا در اولویت قرار دارد و در راستای حل مشکلات و تحقق مطالبات همسران شهدا از هیچ کوششی فروگذاری نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 100 همسر شهید استان بوشهر

تجلیل از 100 همسر شهید استان بوشهر