مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-14بين الملل

حکم بازداشت این مهاجم به خاطر وعده سر خرمن!


دنیل استوریج به دلیل عدم پرداخت جایزه پیدا کردن حیوان خانگی اش محکوم شد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در ژوئن 2019، دانیل استوریج، مهاجم انگلیسی سابق لیورپول و چلسی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد جایزه ای 30 هزار دلاری برای پیدا کردن سگش پرداخت می کند.

مهاجم سابق انگلیس، لیورپول و چلسی زمانی که در آمریکا زندگی می کرد حیوان خانگی خودش را گم کرده بود و برای پیدا شدنش جایزه ای به ارزش 30 هزار دلار در نظر گرفت.

او بعد از این اعلامیه به سرعت سگش را پیدا کرد اما به دلیل اختلاف بر سر اینکه چه کسی حیوان دزدیده شده اش را پیدا کرده در آمریکا حکم بازداشت دریافت کرده است.

فاستر واشنگتن، خواننده رپ آمریکایی می گوید سگ استوریج را پیدا کرده اما او از وعده ای که داده بوده سرباز زده و به همین دلیل یک دعوی مدنی به راه انداخته و با مدارکی که ارائه کرده در دسامبر 2021 دادگاه لس آنجلس دستور داد استوریج باید این مبلغ را بپردازد.

استوریج که اخیرا در اسکای اسپورت به عنوان کارشناس حضور دارد به دادگاه لس آنجلس فراخوانده شد تا یا مبلغ را بپردازد و یا اظهارات خودش در مورد پرونده را اعلام کند اما او تصمیم گرفت در دادگاه شرکت نکند و مبلغ را هم نپردازد.

او و وکلایش  می گفتند تا زمانی که استوریج در آمریکا حاضر نباشد، دلیلی برای پرداخت و یا اجباری برای پاسخگویی وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم بازداشت این مهاجم به خاطر وعده سر خرمن!

حکم بازداشت این مهاجم به خاطر وعده سر خرمن!