مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-16حوادث

جاعل اوراق قضایی در گرگان دستگیر شد


فردی که با سو استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به جعل اسناد قضایی می کرد توسط حفاظت اطلاعات دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش دریافت گزارش هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه های استان، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

  حیدر آسیابی افزود: بررسی ها، کارمندان حفاظت و اطلاعات استان را به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری شهر گرگان رساند و متوجه شدند مسئول این دفتر  با سو استفاده از اعتماد مشتریان خود و ورود به سامانه ثنا آنان، رای پرونده های آنها را برای مقاصد شخصی، جعل می کند.

وی ادامه داد: در یک مورد،  این فرد آرای پرونده های مربوط به دادگاه خانواده مانند نفقه، مهریه و طلاق را جعل کرده بود تا  با ارائه آن به دختر مورد علاقه اش او را متقاعد کند از همسرش جدا شده و به این ترتیب رضایت این خانم را، برای ازدواج جلب کند.

آسیابی افزود: متهم توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بازداشت و پرونده وی در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

وی اعلام کرد: در 6 ماهه نخست امسال ،  24 کارچاق کن در حوزه های قضایی استان با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعل اوراق قضایی در گرگان دستگیر شد

جاعل اوراق قضایی در گرگان دستگیر شد