مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-22سياسي

جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود


حضور معتادان متجاهر چهره شهر را نازیبا کرده و جلوه بصری مناسبی را به بینندگان و مسافران نمی دهد لذا جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان امروز یکشنبه 30 مهرماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این جلسه بر تمرکز برای انهدام باندهای توزیع موادمخدر و برخورد قاطعانه با خرده فروشان تاکید و اظهار کرد: حضور معتادان متجاهر چهره شهر را نازیبا کرده و جلوه بصری مناسبی را به بینندگان و مسافران نمی دهد لذا جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود.

حسینی محراب با اشاره به اهمیت حرفه آموزی برای معتادانی که مورد درمان قرار می گیرند، بیان کرد: معتادانی که مورد درمان قرارگرفته و سلامتی خود را باز می یابند پس از حرفه آموزی وارد بازار کار شوند تا بار دیگر به دام اعتیاد نیفتند.

وی با بیان اینکه کانون های پخش و سرشبکه های توزیع موادمخدر نابود شوند، عنوان کرد: نیروی انتظامی باید با تمام توان با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر برخورد قاطع داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه عامل اصلی جنگ در کشورها همیشه موادمخدر بوده است و افزود: همه مدیران باید در میدان مبارزه با موادمخدر حاضر باشند، زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود

جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود