مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-17سياسي

ترویج امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با شبهات دشمنان است


مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: آموزش و توانمندسازی جهت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

- ایسنا/لرستان مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: آموزش و توانمندسازی جهت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام احد عبداللهی امروز 25 مهرماه در جلسه شورای نهادهای حوزوی که با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف ارزش های دینی و فرهنگی را مورد هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید با برنامه ریزی مستمر در راستای بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان تلاش شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در مقابله با توطئه های دشمنان و همچنین ترویج و نهادینه سازی فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: مبارزه با بدعت ها و دفاع از دین و مکتب در برابر تهاجم شبهات از رسالت های طلاب است.

عبداللهی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر شرایط خاصی دارد، اضافه کرد: تقویت آموزش برای آحاد مردم جامعه و طلاب در حوزه امربه معروف و نهی از منکر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با شبهات دشمنان است

ترویج امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با شبهات دشمنان است