مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-16سياسي

دعوت بهزاد فراهانی از هنرمندان نابینا


روز بیست و سوم مهرماه، همزمان با روز جهانی عصای سفید، مراسمی با حضور هنرمندان تئاتر و محمد نصیری، مدیر کل بهزیستی استان در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، روز جهانی نابینایان (عصای سفید) با حضور هنرمندان نابینای تئاتر و هنرمندان پیشکسوت تئاتر از جمله بهزاد فراهانی، اسماعیل خلج، شهرام گیل آبادی، مریم نشیبا، محمود رضا رحیمی، بهرام سروری نژاد، انوش معظمی ، خسرو احمدی و پرفسور عبدالمحمود رضوانی، ادیب و مدرس و مترجم ادبیات، محمد نصیری، مدیر کل بهزیستی استان تهران و علیرضا رضایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی بهزیستی استان تهران روز بیست وسوم مهرماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر، همراه با اجرای قطعات نمایشی گرامی داشته شد.

در ابتدای این مراسم، غلامرضا عربی، کارگردان و سرپرست گروه تئاتر باران با تشکر از حضور هنرمندان حاضر در جلسه گفت: روانشناسان، وقتی بخواهند کسی را هیپنوتیزم کنند، به او می گویند چشمانت را ببند تا تو را به جایی بهتر ببریم.

ما در این گروه مدت هاست که چشمان مان را بسته ایم و به لطف خدای بزرگ، در یک جای خوب حضور داریم، یکی از خصوصیات هنر نمایش این است که کلام را به تصویر تبدیل می کند و شگفت انگیزتر از آن در جامعه نابینایان این است که ما تصاویر را تبدیل به کلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بهزاد فراهانی از هنرمندان نابینا

دعوت بهزاد فراهانی از هنرمندان نابینا