مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-22سياسي

کنگره شهدا را به افراد و یا گروه خاصی منحصر نکنیم


امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه باید تمام زمینه ها را برای ایفای نقش همه مردم آماده کنیم، تاکید کرد: تقسیمات گروهی و جناحی را به هیچ عنوان در برگزاری کنگره شهدا دخالت ندهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی امروز در نخستین نشست خبری ستاد بزرگداشت کنگره 1106 شهید منطقه تربت حیدریه در محل سالن شهید تند گویان شرکت نفت، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم که نظام و رهبری را قبول دارند تعریف شده در دایره انقلابی گری هستند.

وی با بیان اینکه باید تمام زمینه ها را برای ایفای نقش همه مردم آماده کنیم، تاکید کرد: تقسیمات گروهی وجناحی را به هیچ عنوان در برگزاری کنگره دخالت ندهیم.

معلمی با تاکید بر اینکه شهدا را هیچگاه مصادره به مطلوب نکنیم و همه علاقه مند در برگزاری این مراسمات نقش داشته باشند، گفت: باید تمام اقشار مختلف مردم در یادواره ها و کنگره ها حضور داشته باشند و باید زمینه آن را فراهم کرد که یکی از این کمیته ها و کارگروه ها تبلیغات و روابط عمومی است.

همه جریان های سیاسی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز اظهار کرد: برگزاری یادواره ها و کنگره ها اثرات معنوی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدا را به افراد و یا گروه خاصی منحصر نکنیم

کنگره شهدا را به افراد و یا گروه خاصی منحصر نکنیم