مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-22اقتصادي

در کشاکش نظم و نان/ دوگانه ای به نفع نظم شهری و سبد اقتصاد خانوار


بساط همه ما جلوی نعلبندان بود یک روز شهرداری آمد و گفت فروشنده های داخل بازار شکایت کردن که با وجود شما بازارشان کساد شده و ارزان بودن بارتان فروش آنها را بی رونق کرده است.

- ایسنا/گلستان صحبت که گل می اندازد، می ­گوید: "بساط همه ما جلوی نعلبندان بود یک روز شهرداری آمد و گفت فروشنده های داخل بازار شکایت کردن که با وجود شما بازارشان کساد شده و ارزان بودن بارتان فروش آنها را بی رونق کرده است.

از میدان شهرداری به سمت خیابان شهید بهشتی می ­پیچم، ازدحام جمعیت و تعداد میوه فروش­هایی که بساطشان را در کنار پیاده رو و در امتداد هم پهن کردند بیشتر از شرایط و ضوابط معمول شهری است.

چند بار مسیر را تا انتها طی می­ کنم و برمی­ گردم هرچه به پایان نزدیک تر می­شوم ازدحام کمتر شده و میوه فروشان بیکارترند، مدتی را در کنار خانومی می ایستم که آخرین بساط را به پا کرده و هر بار که کسی رد می ­شود چه خریدار باشد چه نباشد، از جایش بلندشده و قیمت ها را تند تند می­ گوید به امید اینکه کسی را به خرید بارش جذب کند.

چهره اش درهم است سرگفت و گو را باز می کنم؛ سرپرست خانوار است، همسرش بیمار است و خرج درمان او و زندگی چهار فرزندش را می ­دهد.

صحبت که گل می اندازد؛ می ­گوید: بساط همه ما جلوی نعلبندان بود یک روز شهرداری آمد و گفت فروشنده های داخل بازار شکایت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کشاکش نظم و نان/ دوگانه ای به نفع نظم شهری و سبد اقتصاد خانوار

در کشاکش نظم و نان/ دوگانه ای به نفع نظم شهری و سبد اقتصاد خانوار