مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-06سياسي

لزوم طرح روایت نخست از سوی رسانه های داخلی/ قرآن نسخه ای شفابخش برای ابنا بشر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از قرآن و آیات وحی به مثابه نسخه ای شفابخش برای همه ابنای بشر با هر دین و مذهب نام برد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از قرآن و آیات وحی به مثابه نسخه ای شفابخش برای همه ابنای بشر با هر دین و مذهب نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 14 مهر در خطبه های این هفته سمنان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: قرآن انسان ها را به حیات طیبه دعوت و فرا می خواند.

وی به دیدار اخیر جمعی از مسوولان با رهبری معظم انقلاب به مناسبت میلاد محمدمصطفی پیامبر رحمت (ص) اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب در این دیدار فرمودند همه بشریت مدیون پیامبر اسلام(ص) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) در سایه قرآن کوشید که بشریت و همه مردم از هر دین و آیینی از ظلمت به سمت رحمت و نور هدایت شوند.

وی بر لزوم تعمیق بیشتر بر آیات وحی تاکید و تصریح کرد: متاسفانه برخی ها خود را از نسخه شفابخش قرآن محروم و در نفس انسانی غرق می شوند.

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه قرآن انسان را به حیات طیبه دعوت می کند افزود: سود و منفعت انسانها در همین حیات طیبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم طرح روایت نخست از سوی رسانه های داخلی/ قرآن نسخه ای شفابخش برای ابنا بشر

لزوم طرح روایت نخست از سوی رسانه های داخلی/ قرآن نسخه ای شفابخش برای ابنا بشر