مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-21سياسي

بند مربوط به راه اندازی سامانه رصد سبک زندگی مردم به کمیسیون تلفیق ارجاع شد


با تصمیم نائب رییس مجلس شورای اسلامی، بندی از لایحه برنامه هفتم جهت رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع شد که در آن راه اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر سبک زندگی مردم پیش بینی شده است.

- با تصمیم نائب رییس مجلس شورای اسلامی، بندی از لایحه برنامه هفتم جهت رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع شد که در آن راه اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر سبک زندگی مردم پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند ب ماده 75 این لایحه را بررسی کردند.

در این بند آمده است: به منظور احصاء دقیق و برخط (آنلاین) داده های آماری مورد نیاز به جهت تسهیل پردازش، تحلیل دقیق و ایجاد بستر مناسب برای آینده پژوهی روندهای سبک زندگی جامعه ایرانی، شناخت تحولات فرهنگی - ارتباطی و همچنین انتشار آنها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز آمار ایران و راهبری و نظارت مرکز رصد و برنامه ریزی و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به راه اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر شاخصه ای فرهنگ عمومی، سبک زندگی مردم، مرجعیت رسانه ای و وضعیت ارتباطات کشور اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند مربوط به راه اندازی سامانه رصد سبک زندگی مردم به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

بند مربوط به راه اندازی سامانه رصد سبک زندگی مردم به کمیسیون تلفیق ارجاع شد