مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-10سياسي

22 بهمن؛ زمان تکمیل پروژه ساری ـ تاکام


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر راه و شهرسازی قول گرفتیم تا فاز اول پروژه ساری ـ تاکام در روز 22 بهمن ماه افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ترافیک و معطلی چندین ساعته قصه کاربران جاده های در محور کیاسر بود تا اینکه در سال 99 فاز نخست پروژه چهاربانده کردن محور ساری ـ تاکام بعد از 17 سال چشم انتظاری به خط پایان رسید؛ پروژه ای که صف های ترافیک را به صورت ملموس کاهش داد.

چهار کیلومتر از تعریض چهاربانده سازی محور ساری ـ تاکام باقی مانده درحالی که در همان سال 99 تصمیم بر این شد در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد ولی تاکنون این چشم انتظاری ادامه دارد.

دلیل تعلل در اجرای پروژه بحث اعتبارات است که در صورت اختصاص شاهد افتتاح این پروژه و پایان حبس خانگی برخی از بومیان در مسیر این پروژه خواهیم بود؛ درحالی که مسیر تعریض شده حتی برای تردد چندین خودرو بود ولی در همین چهار کیلومتر تنها برای تردد دو خودرو کافی است و موجب پس زدگی ترافیک خواهد شد.

در تعطیلات هم بحث اعمال محدودیت یک طرفه تنها اقدامی است که پلیس راه برای رهایی از ترافیک چندین ساعته در دستور کار دارد و امیدواریم شاهد افتتاح این پروژه در سریع ترین زمان ممکن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن؛ زمان تکمیل پروژه ساری ـ تاکام

22 بهمن؛ زمان تکمیل پروژه ساری ـ تاکام