مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-07حوادث

پایداری وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده در استان خراسان رضوی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از پایداری کامل شبکه ارتباطی شهرستان های مرزی و دیگر شهرهای استان در پی وقوع زمین لرزه شدید در هرات افغانستان خبر داد.

- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از پایداری کامل شبکه ارتباطی شهرستان های مرزی و دیگر شهرهای استان در پی وقوع زمین لرزه شدید در هرات افغانستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی6.

3 ریشتر افغانستان را لرزاند که این لرزش در شهرستان های خراسان رضوی هم احساس شد.

طبق اعلام مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه ساعت 10:11:02 امروز شنبه، 15 مهرماه به وقوع پیوست و در عمق 7 کیلومتری زمین، رخ داد.

در همین رابطه، علی دلگیر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی- با اعلام اینکه در پی وقوع زمین لرزه شدید در شهر هرات افغانستان، تیم های پایش و رفع تداخل فرکانس تداخل بلافاصله از نزدیک ترین مناطق به شهرستان های مرزی اعزام شده اند، گفت: با پیگیری های به عمل آمده از شهرستان های مرزی خوشبختانه وضعیت ارتباطی کلیه مناطق استان کاملا پایدار و شبکه تلفن همراه در ثبات کامل است.

وی با اشاره به زلزله به وقوع پیوسته افزود: شدت این زمین لرزه به حدی بود که اهالی ساکن در مناطق مختلف شهر مقدس مشهد نیز آن را به طور کامل احساس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده در استان خراسان رضوی

پایداری وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده در استان خراسان رضوی