مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-27فرهنگي

«اسیر آلواتان» و پنج کتاب صوتی از انتشارات روایت فتح منتشر شد


آیین رونمایی از جدیدترین اثر انتشارات بنیاد فرهنگی روایت فتح و پنج کتاب صوتی این انتشارات در محل بنیاد روایت فتح برگزار شد.

- کتاب اسیر الواتان اثر رضا رستمی و کتاب های صوتی رونمایی شده شامل کتاب یادگاران اثر مرتضی قاضی به گویندگی مهیار ستاری و تینا میرکریمی، کتاب ماه بالانشین اثر راضیه تجار به گویندگی مریم همتی، کتاب لا به لای درختان بلوط اثر مهدیه عین اللهی به گویندگی تینا میرکریمی، کتاب به رنگ خاک اثر افروز مهدیان به گویندگی حسن آزادی و کتاب دفترچه نیم سوخته اثر خدیجه مدنی به گویندگی سامان قلیچ خانی آثاری بودند که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور مدیران و شخصیت های فرهنگی رونمایی شدند.

محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: روایت فتح در طول 26 سال فعالیت خود 320 اثر تالیف کرده است و این حجم با توجه به درخواست مخاطبین انتشارات برای تولید کتاب صوتی با استقبال مخاطبین همراه شده است.

وی افزود: در این راستا 22 اثر روایت فتح سال گذشته به صورت کتاب صوتی منتشر شد.

البته سال گذشته فقط کتاب های قدیمی که در سال های قبل چاپ شده بود تبدیل به کتاب صوتی شد، اما امسال با 2 رویکرد تولید کتاب های صوتی سال های گذشته و سال جاری به فعالیت می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسیر آلواتان» و پنج کتاب صوتی از انتشارات روایت فتح منتشر شد

«اسیر آلواتان» و پنج کتاب صوتی از انتشارات روایت فتح منتشر شد