مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 06:502023-09-23ورزشي

اعزام 4 ورزشکار تنیس روی میز به بازی های پاراآسیایی


مدیر فنی تیم ملی پاراتنیس روی میز گفت: سعی داریم در این دوره از بازی های پاراآسیایی حضوری کیفی و مدال آور نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

- مدیر فنی تیم ملی پاراتنیس روی میز گفت: سعی داریم در این دوره از بازی های پاراآسیایی حضوری کیفی و مدال آور نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

سیما لیموچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام چهار ورزشکار تنیس روی میز مردان به بازی های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: تلاش بر این بود که در این دوره بانوان نیز به بازی های پاراآسیایی اعزام شوند اما چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر مبنای کیفی گرایی و شانس کسب مدال بود شرایط اعزام تنها چهار ورزشکار مرد به این بازی ها فراهم شد.

او از حسن جانفشان (دارنده مدال برنز دوره قبل بازی های پاراآسیایی) مهدی رضاپور، ناصر دهقانپور و عرفان غلامی در کلاس نشسته و ایستاده به عنوان نفرات اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین نام برد و گفت: هر چهار ورزشکار اعزامی با توجه به پیشرفتی که در اردوهای آمادگی داشتند، شرایط خوبی دارند و به مدال آوری آنها طبق نظر کادر فنی امیدواریم.

لیموچی افزود: دوره قبل تنها موفق به کسب یک مدال برنز بازی های پاراآسیایی توسط حسن جانفشان در کلاس نشسته شدیم اما این دوره پیش بینی ما راهیابی او به مرحله فینال و کسب مدال نقره یا طلاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 4 ورزشکار تنیس روی میز به بازی های پاراآسیایی

اعزام 4 ورزشکار تنیس روی میز به بازی های پاراآسیایی