مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-11فرهنگي

ابتکار جالب مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان


همزمان با برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی هنری، سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با حضور در بخش کودکان بیمارستان عسگریه اصفهان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بخش به آنان هدایایی اهداء کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  این روزها اصفهان میزبان سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان است.

همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی هنری در اصفهان مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با حضور در بخش کودکان بیمارستان عسگریه اصفهان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بخش به آنان هدایایی اهداء کرد.

محمد صیرفی نژاد، در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان عسگریه با اشاره به نامگذاری پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به نام هفته کودک  از اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر خبر داد.

وی گفت: برنامه هایی از جمله جشنواره بازی، سینما سیار، تجلیل از نخبگان، خبرنگار کوچولو، هنرواره کودکانه، آرزوهای کودکانه در بوستان ها و مراکز فرهنگی منطقه در هفته کودک اجرا خواهد شد.

پایان پیام/3813


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار جالب مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان

ابتکار جالب مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان