مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-03سياسي

پیامبر اکرم(ص) عامل وحدت میان مسلمانان هستند


یک کارشناس مذهبی پیامبر(ص) را عامل وحدت میان مسلمانان عنوان کرد و افزود: خدا، قرآن، پیامبر و قبله واحد نقاط اشتراک و عامل وحدت میان مسلمانان هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس مذهبی پیامبر(ص) را عامل وحدت میان مسلمانان عنوان کرد و افزود: خدا، قرآن، پیامبر و قبله واحد نقاط اشتراک و عامل وحدت میان مسلمانان هستند.

حجت الاسلام مجتبی نظری در گفت وگو با ایسنا بر لزوم توجه به نقاط اشتراک میان تمام مسلمانان تاکید کرد و افزود: مسلمانان باید برای تحقق امت اسلامی قرآن، قبله و پیامبر(ص) به عنوان نقاط اشتراک محور وحدت قرار داده و یکدیگر را به آن دعوت کنند و در راستای مقابله با فضا سازی کانال های ماهواره ای وهابیت که ادعای تحریف قرآن توسط شیعیان را دارند، مقابله کنند.

وی به افزایش مراودات و تعاملات ائمه جمعه اهل سنت و شیعه برای افزایش وحدت تاکید کرد و گفت: اگر ارتباط حوزه های علمیه اهل سنت و شیعیان، مراودات میان ائمه جمعه و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی در روستاهایی که از هر دو مذهب شیعه و سنی در آن وجود دارد، افزایش یابد می توانند در راستای جهاد تبیین بر توطئه و خباثت های دشمنان غلبه کنند.

وی به تلاش و زحمات آیت الله بروجردی، شیخ شلتوت، حوزه علمیه قم و دانشگاه الازهر مصر و هم چنین در عصر حاضر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اکرم(ص) عامل وحدت میان مسلمانان هستند

پیامبر اکرم(ص) عامل وحدت میان مسلمانان هستند