مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-10پزشكي

پایش روزانه منابع آبی کرمانشاه برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


به گفته رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، پایش روزانه منابع آبی استان برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان برقرار است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، پایش روزانه منابع آبی استان برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان برقرار است.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایش مستمر و روزانه منابع آبی و تالابهای استان، گفت: اگرچه این پایش ها در طول سال ادامه دار است، اما با توجه به اینکه در فصل پاییز مهاجرت پرندگان آبزی در تالاب های استان را شاهد هستیم، لذا پایش ها برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در منابع آبی استان با جدیت بیشتری انجام می شود.

حیدری اضافه کرد: استان کرمانشاه در مجموع 21 تالاب دارد که همه این تالاب ها و دیگر منابع آبی استان به همراه روستاهای اطراف آنها به طور مرتب و روزانه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تحت نظر هستند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه پرندگان وحشی مهاجر را مخزن اصلی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اعلام کرد و یادآور شد: با آغاز مهاجرت پرندگان مهاجر در فصل پاییز، اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش روزانه منابع آبی کرمانشاه برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

پایش روزانه منابع آبی کرمانشاه برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان