مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-04اقتصادي

کمک 23 میلیارد تومانی نیک اندیشان فارس در پویش «شور عاطفه ها»


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به اجرای پویش «شور عاطفه ها» در این استان، گفت: از ابتدای اجرای این پویش تاکنون مبلغ 23 میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با مشارکت خیرین استان جمع آوری شده است.

- کمک 23 میلیارد تومانی نیک اندیشان فارس در پویش شور عاطفه ها ایسنا/فارس قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به اجرای پویش شور عاطفه ها در این استان، گفت: از ابتدای اجرای این پویش تاکنون مبلغ 23 میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با مشارکت خیرین استان جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رزمایش مهر عاطفه ها با هدف توزیع یک هزار بسته تحصیلی میان ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها امشب، 12 مهرماه در شیراز برگزار شد.

محمدمهدی کیهان پور، قائم مقام کمیته امداد فارس در این مراسم با بیان اینکه این رزمایش در راستای پویش ملی شور عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار شده است؛ گفت: در این رزمایش 1000 بسته تحصیلی ویژه فرزندان ایتام تهیه شده بود که به نفر از دانش آموزان ایتام به صورت نمادین اهدا شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس نیز در ادامه گفت: از ابتدای برگزاری پویش شور عاطفه ها تاکنون مبلغ 23 میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 23 میلیارد تومانی نیک اندیشان فارس در پویش «شور عاطفه ها»

کمک 23 میلیارد تومانی نیک اندیشان فارس در پویش «شور عاطفه ها»