مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-24سياسي

اجرای 250 برنامه دفاع مقدسی در گچساران


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 30 عنوان برنامه افزون بر 250 برنامه در پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مختلف گچساران اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان آنکه در 8 سال دفاع مقدس، بیش از چندین کشور، عراق را مورد حمایت خود قرار دادند، اظهار کرد: نظام اسلامی مبتنی بر اعتقاد به پروردگار و اصل آزادی است، اسلام آزادترین دین خداوند می باشد که برای همه اقشار جامعه برنامه داشته و به کوچکترین مسأله نیز توجه می کند.

وی عنوان کرد: این ویژگی های اسلام دشمنی مستکبران را به همراه دارد و مستکبران برای تسلط بر جوامع، ملت ها را تحقیر می کنند و برای اندوختن ثروت خود به دنبال چپاول و عقب ماندگی ملل هستند، آن ها ما را اینگونه می خواستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان آنکه امام یک نظم را بر جمهوری اسلامی حاکم کرده و ما به هیچ عنوان از اعتقادات خود کوتاه نیامدیم، گفت: در جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به پیروی از قرآن، ولایت پذیری، ولایتمداری، جهاد در راه خدا وجود دارد.

محقق زاده بیان کرد: مجاهدان ما، پیر و جوان در 8 سال دفاع مقدس با عشق و علاقه به جبهه ها ورود پیدا کرده و با سن کم نشان دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 250 برنامه دفاع مقدسی در گچساران

اجرای 250 برنامه دفاع مقدسی در گچساران