مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-14دانش

آغاز اسکان نودانشجویان شهید بهشتی درخوابگاه ها


دانشجویان روزانه غیر بومی مقطع کارشناسی جدیدالورود متقاضی استفاده از خوابگاه برای نیم سال اول 1403-1402 دانشگاه شهید بهشتی از امروز می توانند در اتاق های خود اسکان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ دانشجویان روزانه غیر بومی مقطع کارشناسی جدیدالورود متقاضی استفاده از خوابگاه برای نیم سال اول 1403-1402 این دانشگاه که در هنگام پذیرش غیر حضوری درخواست خود را ارائه کرده اند، از امروز 22 مهر ماه می توانند به خوابگاه های خود مراجعه کنند.

* آخرین مهلت تحویل خوابگاه تا 30مهرماه است طبق تاکید معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، در صورتی که دانشجویان روزانه غیر بومی مقطع کارشناسی جدیدالورود این دانشگاه تا تاریخ 30 مهر ماه به خوابگاه برای تحویل اتاق مراجعه نکنند، این موضوع به منزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده و اتاق مورد نظر به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.

همچنین در صورت عدم ثبت نام آموزشی از سوی دانشجویان روزانه غیر بومی مقطع کارشناسی جدیدالورود، حذف ترم، مرخصی تحصیلی یا عدم حضور مستمر در خوابگاه ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اسکان نودانشجویان شهید بهشتی درخوابگاه ها

آغاز اسکان نودانشجویان شهید بهشتی درخوابگاه ها