مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-23اجتماعي

ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در بخش کشاورزی


سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه هوش مصنوعی تحولی عظیم در دنیا به پا کرده ما هم باید با آن در بخش کشاورزی همگام شویم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه هوش مصنوعی تحولی عظیم در دنیا به پا کرده ما هم باید با آن در بخش کشاورزی همگام شویم.

مسعود نجف نجفی، شنبه، یکم مهرماه در گردهمایی روسای ادارات ترویج و آموزش کشاورزی شهرستان های خراسان رضوی که در نیشابور برگزار شد، افزود: در پایدارسازی زراعت گندم توانستیم طرح کشاورزی کم نهاده را ملی کنیم.

وی عنوان کرد: ارتباط مؤثر بین محققین و بهره برداران یکی از وظایف این مرکز است و امسال در حوزه محصولاتی مانند زعفران، زیره، گیاه دارویی آنغوزه در حال تحقیقات تخصصی هستیم.

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی خودکفایی در بهینه سازی و معرفی ارقام جدید محصولات کشاورزی و ریل گذاری در مباحث زراعی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته دانست و بیان کرد: هوش مصنوعی تحولی عظیم در دنیا به پا کرده که ما هم باید با آن همگام شویم.

وی رشد و توسعه سازمانی را در گرو همکاری بین واحد روابط عمومی و ترویج خواند و اذعان کرد: باید سازمان جهاد کشاورزی نبض ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در بخش کشاورزی

ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در بخش کشاورزی